Un incident neobișnuit a avut loc joi la o școală din comuna Calopăr, județul Dolj, unde două cadre didactice s-au confruntat într-un scandal care a necesitat intervenția poliției. Incidentul a început în incinta școlii, determinând apelul la numărul de urgență 112 pentru a semnala conflictul dintre cele două femei.
Scandal între cadre didactice la o școală din Calopăr, Dolj: Poliția intervine pentru a aplana conflictul
Potrivit reprezentanților Inspectoratului de Poliție Județean Dolj, echipele de intervenție au ajuns rapid la fața locului, unde au identificat și legitimat cele două persoane implicate în conflict. Femeile, în vârstă de 53, respectiv 55 de ani, ambele rezidente ale municipiului Craiova, sunt cadre didactice la unitatea de învățământ menționată. Autoritățile au reușit să aplaneze situația conflictuală, iar în urma evenimentelor, ambele cadre didactice au fost sancționate contravențional, conform Legii nr. 61/1991 R, care reglementează sancționarea faptelor de încălcare a unor norme de conviețuire socială, a ordinii și liniștii publice.
IPJ Dolj:
La faţa locului s-au deplasat poliţiştii, ocazie cu care au fost legitimate două femei de 53 şi 55 de ani, din municipiul Craiova, ambele fiind cadre didactice. Starea conflictuală a fost aplanată de către poliţişti, cele două fiind sancţionate contravenţional conform Legii nr. 61/1991 R
Această situație neobișnuită a stârnit neliniște în rândul comunității locale și a deschis discuții privind necesitatea unui mediu educațional sigur și stabil pentru elevi și personalul didactic. Este un memento al importanței gestionării eficiente a conflictelor în cadrul instituțiilor de învățământ și al rolului esențial pe care autoritățile locale îl au în asigurarea unui climat de ordine și siguranță.
Evenimentul subliniază, de asemenea, provocările cu care se confruntă cadrele didactice în gestionarea relațiilor interpersonale într-un mediu adesea stresant și solicitant. În acest context, comunitatea educațională și autoritățile locale sunt chemate să colaboreze pentru a dezvolta strategii eficiente de prevenire a unor astfel de incidente și de promovare a unui mediu școlar care să favorizeze respectul reciproc și colaborarea.