Într-o mișcare inovatoare ce duce experiența cumpărăturilor la un nou nivel, România a deschis primul său magazin complet autonom. Supermarketul Penny, situat pe Bulevardul Iuliu Maniu, este primul de acest tip în țară, oferind clienților o modalitate rapidă și simplificată de a face cumpărături, fără a mai fi nevoie să scaneze produsele achiziționate.
O experiență de cumpărături revoluționară
În cadrul acestui nou supermarket, clienții pot adăuga produsele direct în coșul de cumpărături, fără grija scanării individuale a fiecărui articol. La casele de marcat, procesul de plată este simplificat la maximum, clienții trebuind doar să achite suma totală a produselor selectate.
Citește și: Revoluția mașinilor electrice derapează: Ford și alții în fața colapsului sub presiunea politicilor Net Zero
“Ducem experiența cumpărăturilor la următorul nivel. În primul magazin complet autonom PENNY, intri, îți rezolvi rapid lista de cumpărături și plătești la final, fără să petreci timp la casa de marcat. Alege-ți produsele preferate din selecția noastră și pune-le fără griji direct în sacoșa ta, pentru că articolele sunt scanate automat, prin intermediul unui sistem de camere smart, amplasate în magazin,” au declarat reprezentanții Penny.
Tehnologie avansată pentru confortul clienților
Magazinul utilizează un sistem avansat de camere smart pentru a scana automat produsele pe măsură ce acestea sunt adăugate în coș. Clienții au libertatea de a plasa produsele înapoi pe rafturi, iar acestea vor fi automat scăzute de pe bon. Chiar și în cazul în care produsele nu sunt returnate la locul lor inițial, sistemul va menține acuratețea facturării, asigurând că articolele nu vor apărea pe bon.
Locație și accesibilitate
Situat pe Blvd. Iuliu Maniu 6R, noul supermarket Penny își așteaptă clienții pentru o sesiune de cumpărături ușoară și intuitivă. Clienții sunt invitați să viziteze magazinul și să experimenteze personal beneficiile aduse de acest sistem inovator de cumpărături.
Inspirat de modele internaționale
Modelul acestui magazin autonom este preluat din Statele Unite ale Americii, unde supermarketurile utilizează tehnologii similare pentru a scana automat produsele și a facilita plata direct din cont prin intermediul unei aplicații mobile. Această tehnologie avansată, acum prezentă și în România, este menită să îmbunătățească semnificativ experiența de cumpărături, economisind timp și oferind un confort sporit clienților.
Citește și: Apare un nou gigant pe piața supermarketurilor din România: deschide peste 200 de locații în primul an!
Prin deschiderea acestui magazin autonom, Penny aduce o schimbare semnificativă pe piața retailului din România, oferind o soluție modernă și eficientă pentru cumpărături, adaptată nevoilor clienților din era digitală.