Într-o situație incredibilă, tramvaiele ce circulă pe bulevardul Cetății din Timișoara sunt incapabile să treacă pe noua linie de tramvai din cauza stâlpilor așezați necorespunzător, într-un incident surprinzător ce a stârnit numeroase reacții pe rețelele sociale.
Incidentul cu tramvaiele blocate dezvăluie întrebări privind gestionarea proiectelor de infrastructură în Timișoara
Potrivit timisoarastiri.ro, la prima rundă de teste efectuate pe noile linii de tramvai, o garnitură de probă s-a blocat din cauza unei distanțe inadecvate între șine și stâlpii amplasați în apropiere. Imaginile captate de participanții la test au fost postate pe Forumul RATT, unde se poate observa tramvaiul blocat în mod neașteptat în stâlp.
Citește și: Haos în trafic de 1 Decembrie: Două accidente grave au marcat începutul mini-vacanței
Reacțiile angajaților STPT și ai constructorului au fost de uimire și descumpănire în fața acestui incident neașteptat. Pe rețelele sociale, imaginea a devenit virală în doar câteva ore, alimentând nemulțumirea publicului față de modul în care sunt gestionate proiectele de infrastructură.
În ciuda amplelor critici primite, administrația a emis un comunicat în care încearcă să dea vina pe gabaritul tramvaiului pentru incidentul nefericit. Astfel, într-o încercare de a eluda responsabilitatea, autoritățile sugerează că problema ar fi legată de dimensiunile tramvaielor și nu de poziționarea stâlpilor.
Această abordare a fost întâmpinată cu scepticism din partea opiniei publice, care atrage atenția asupra faptului că, în loc să recunoască o eroare de proiectare sau execuție, autoritățile par să caute vinovați în afara lor.
În contextul acestui incident, se ridică întrebări cu privire la procesul de planificare și implementare a proiectelor de modernizare a infrastructurii în oraș. Cetățenii se așteaptă la răspunsuri clare din partea autorităților și la măsuri concrete pentru remedierea situației, astfel încât tramvaiele să poată circula în condiții de siguranță pe noua linie de tramvai de pe bulevardul Cetății.