Un nou lanț de magazine se pregătește să își facă debutul pe piața din România, cu retailerul polonez Wittchen în rolul principal. Această companie deja bine stabilită pe mai multe piețe europene va deschide primul său magazin în centrul comercial ParkLake din Capitală.
Retailerul polonez Wittchen anunță intrarea pe piața din România
Wittchen a încheiat cu succes o tranzacție pentru închirierea unui spațiu în centrul comercial, cu intermedierea companiei de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox. Aceasta din urmă a anunțat oficial intrarea pe piața românească a acestui promițător lanț de magazine.
Daniel Andruszkiewicz, Directorul Comercial al Wittchen, a declarat: „Planurile noastre de expansiune în România implică deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din țară. Recunoaștem oportunitățile și ne-am propus să devenim brandul numărul 1 în vânzarea de bunuri premium la prețuri accesibile. Rezultatele obținute de e-shop-ul nostru, wittchen.ro, deschis în decembrie anul trecut, demonstrează că există un spațiu semnificativ pentru sortimentul nostru pe piață. În plus, suntem prezenți pe 39 de piețe din Europa, inclusiv Amazon și Zalando, și căutăm în continuare noi oportunități de promovare și extindere a brandului nostru pe continent.”
Potrivit stiripesurse.ro, Dana Radoveneanu, șefa Diviziei de Retail la Cushman & Wakefield Echinox, a adăugat: „România este o piață atractivă pentru retailerii din Europa Centrală și de Est, într-o regiune în care antreprenorii locali au construit branduri puternice, cu prezență activă pe tot continentul, inclusiv în România. În ultimii ani, marii jucători din retail, în special cei din Polonia, au devenit factori importanți pe piața locală. Acest succes încurajează și alte companii care încă nu sunt active în țară să își extindă afacerile în această parte a Europei, iar Wittchen reprezintă doar un exemplu în acest sens.”
Cu deja 97 de magazine în Polonia, 7 în Cehia și 3 în Ungaria, Wittchen a dezvoltat, de asemenea, 10 magazine în regim de franciză în Ucraina, pe lângă prezența sa puternică în mediul online în mai multe țări europene. Intrarea sa pe piața din România promite să aducă noi opțiuni pentru consumatori și o creștere semnificativă a concurenței în sectorul retail local.