Influencerul USR-ist dorește o școală fără manuale, fără creion, stilou, fără memorare, bazată doar pe AI și fără implicarea părinților
Acestea sunt ciorile vopsite ale progresismului. Așa se ascund lupii în blană de oaie. După ce progresista Elena Lasconi s-a îmbrăcat într-un roz-bombon extrem de feminin și ne-a explicat ea cât de tradiționalistă și credincioasă e, cum a votat ea pentru recunoașterea familiei ca fiind strict uniunea dintre un bărbat și o femeie (afirmație dovedită a fi o minciună sfruntată, E. L. boicotând Referendumul pentru familie nevotând) , Andrei Caramitru a început să o scalde și el. Din când în când mai scrie lucruri care ar putea păcăli. Dar nu vă grăbiți!
Chiar azi s-a scăpat iar pe el. În public. Dovada că poți să pretinzi că tu ciripești ca o privighetoare adevărată, dar tot un papagal cârâit rămâi și nu poți pretinde că ești Pasărea Paradisului când îți cresc pe spinare pene de bibilică!
Citește și: PARTIDUL ȘPĂGARILOR și POMANAGIILOR
Să deslușim ce ne pregătește clasa Progresistă de la USR, al cărei exponent este consilierul lui Dan Barna.
Mai jos sunt afirmațiile distinsului activist A. C.:
„TOT sistemul de Educatie – peste tot nu numai la noi – a rămas blocat in anul de gratie 1950, dacă nu mai devreme. E o catastrofa, nu mai are NIMIC de a face cu realitatea actuala. NIMIC. De aia e in esec total.
Sunt câteva chestii FUNDAMENTALE care ar trebui facute:
– 1) vacante școlare fix cât sunt vacantele părinților. 4-5 saptamani pe an. Si program la Scoala fix ca al parintilor (8-9 ore). de ce? In anii 50 aproape toate femeile nu lucrau deci puteau sta cu copiii. Acum 70-80% din femei lucrează. Devine imposibil pentru un cuplu normal care lucreaza sa aibă copii deci. orele pentru copii de după amiaza sa fie sport, Educatie civică si făcut temele.
– 2) FĂRĂ CĂRȚI SI CAIETE. Totul digital pe o tableta pe care poți sa scrii cu stilou digital. se încarcă acolo tot, sistemele existe de mult deja. Ce sens are sa ii pui sa care nspe mii de hartii dintr-o parte in alta ? Totul 100% digital
– 3) sisteme de învățare complementate digital (video-uri, tutoriale, exerciții, TOT). Acum putem pune si AI care sa calibreze fix pe nivelul ficarui copil
– 4) ZERO memorizare, zero. La examene sa ai acces la orice informație ai nevoie. TOTUL pe cum gândești, ce întrebări pui, cum abordezi problemele, cum analizezi.
Asta e tot. Sistemele exista, TOTUL exista. Profesorii trecuți 2 ani prin sistemul asta inainte de a fi dat drumul catre elevi. Profesorii care nu accepta sau nu fac față – dați afara. ceilalți plătiți mai bine cu mult.
Orice alte discuții de reforme si alte chestii sunt povesti. Sunt de lipit cu rahat buboiul, NU rezolva absolut nimic zero.”
Ce înseamnă de fapt fiecare punct din agenda educativă pentru noile generații?! Să deslușim împreună ce viitor dorește Andrei Caramitru pentru copiii României. Ce face și ce transmite?
1. Inducerea subliminală a ideii că dacă ai serviciu, nu mai poți avea copii. Vacanțele școlare cât au părinții concediu și un program prelungit petrecut în școli, sub atenta îndrumare a Statului, înseamnă un timp mai scurt petrecut în „familia tradiționala” care e, desigur, „toxică”.
2. „Fără cărți și caiete” înseamnă încetinirea și nedezvoltarea creierului copiilor. O mai mică și mai slabă coordonare mână-ochi. Înseamnă reducereaabilităților cognitive, lipsa stimulării, chiar blocarea imaginației celor mici. Scrisul pe tabletă produce analfabeți, de aceea unele țări nordice s-au întors de urgență la stilou, creion și hârtie. Nordicii au observat, îngroziți, că digitalizarea le tâmpește copiii. La propriu!
3. Înlocuirea profesorilor și a metodelor lor didactice cu sisteme digitale de învățare = dresarea copiilor pentru a funcționa strict în limitele impuse de Mașina programată. Stimularea creativității și a imaginației, a visării devine astfel ZERO!
4. Calibrarea AI pe nivelul fiecărui copil = crearea unui țarc mâlos în care mintea copilului să băltească, nu să se dezvolte. Înseamnă lipsa provocărilor de gândire, de logică, care ar putea duce la creșterea și dezvoltarea unui copil cu idei și personalitate proprie.
5. Zero memorizare înseamnă să crești copii fără cunoștințe minime de bază și fără memorie. Generații de copii dependenți de ecrane și mașini. Memoria se antrenează. Cu cât înveți mai multe, cu atât vrei să înveți și mai mult, cu atât mai mult gândești singur. Cuvintele noi se memorează, nu se deduc. Sensurile ascunse, creația se descoperă și se realizează pe baze învățate. Învățarea creează noi neuroni și noi legături neuronale. Când învățăm lucruri noi, ne dezvoltăm creierele.
Nu poți comunica dacă nu ai învățat destule cuvinte și nu le cunoști sensul. Nu poți face matematică fără să înveți tabla înmulțirii. Nu poți face fizică și chimie fără sa memorezi formule. Nu poți face muzică dacă nu înveți notele. Nu poți face medicină fără să memorezi tot ce ține de anatomie, fiziologie, morfologia tuturor părților anatomice. Fără memorare nu știi cine ești și de unde te tragi, nu îți cunoști istoria. Fără memorare nu poți face nimic! Nu poți nici să pui întrebări, nu poți să gândești!
6. Formarea de profesori pentru acest sistem în doi ani pe principiul „ori te conformezi și te vinzi, ori zbori” este de sorginte stalinistă, totalitară. Se induce astfel frica în corpul profesoral.
Citește și: VIDEO: Roboții – noii Demiurgi sau amenințarea creată de propria noastră prostie?
Iată ce vor sa facă aceste genii progresiste omenirii. Crearea de oameni obedienti, incapabili să fie funcționali fără Mașina AI, incapabili sa gândească, să se exprime, să creeze, să pună întrebări, să viseze este țelul lor, declarat cu subiect și predicat.
Ei vor un sistem de educație pretins superior, dar care nu ar produce decât carne de tun, sclavi perfecți, piese de schimb.
O populație handicapată, condusă de Mașina AI programata de către o elită educată într-un sistem paralel, destinat doar plutocrațilr și acoliților lor.