Connect with us

Hi, what are you looking for?

Magazin

Dan Negru: Trăim într-o cultură a ambalajului în care corpul e mai de preț decât sufletul!

Foto: Facebook Dan Negru

Într-o epocă în care imaginea și prezența mediatică pot eclipsa adesea performanțele sportive, declarațiile recente ale lui Dan Negru pe pagina sa de Facebook stârnesc un interes deosebit. Comentariul său subliniază discrepanța majoră între recompensele financiare primite de Simona Halep, fost număr 1 mondial WTA, comparativ cu cele ale Mariei Sharapova, clasată la acea vreme pe locul 30 WTA, scoțând în evidență diferențele în ceea ce privește valorificarea brandului personal. În timp ce Simona Halep a fost recompensată cu 1,7 milioane de euro de către Nike, Sharapova a beneficiat de un contract de 8,5 milioane de euro, reflectând o cultură a „ambalajului” și a imaginii de brand, unde performanța sportivă nu este singurul factor ce contează. Negru evidențiază, de asemenea, absența Simonei Halep de la evenimente mondiale de anvergură, spre deosebire de alți sportivi de top care și-au marcat prezența în cadrul unor ocazii prestigioase. Această observație pune în discuție importanța și impactul „star quality”-ului în lumea sportului actual, subliniind oportunitățile de creștere pentru brandul personal al sportivilor, dar și pentru imaginea României pe scena internațională.

Advertisement

Citește și: Ora de vară în România: Când vom da ceasurile cu o oră înainte?

Advertisement

Dan Negru:

Când Simona Halep era nr. 1 WTA, lua de la Nike 1,7 milioane de euro. Sharapova care era atunci nr. 30 WTA, lua tot de la Nike 8,5 milioane de euro ! Despre asta e cultura ambalajului, a brandului.

Simona încă n-o are, “brandul” ei e sub performanțele ei sportive. Revenirea sportivă a Simonei e știrea zilei. Am vazut-o pe Maria Sharapova la Premiile Oscar, pe Ibrahimovici la festivalul San Remo sau pe Djokovic la deschiderea Spherei din Las Vegas alături de U2. Simona,la același nivel de performanță sportivă,a lipsit de la marile evenimente mondiale. Aș vrea să o văd săptămâna viitoare pe Simona la premiile Oscar. Anul trecut, la Oscar,rochia Sharapovei a fost subiect de prima pagină în toată lumea!

Oxford College of Marketing a declarat „star quality” ca fiind plus-valoarea în sportul zilelor noastre. Toți știu lecția, de la Beckham la Federer. „Star Quality” ne lipseste si ca brand de țară si ca brand de personalități.

Pentru că trăim intr-o cultură a ambalajului în care corpul e mai de preț decât sufletul!

Citește și: Plicurile pe care le ignorăm adesea. Săculeții umpluți cu biluțe de dioxid de siliciu, se dovedesc a avea utilizări neașteptat de ingenioase

Advertisement

Exemplu HTML cu Link

Urmărește-ne pe: Telegram | Google News


Apasă și comentează

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Advertisement

Te-ar putea interesa și:

Actualitate

Andrei Caramitru, fiul renumitului actor Ion Caramitru, a stârnit controverse cu o propunere radicală menită să salveze economia României. Caramitru susține că schimbarea vârstei...

Social

Într-o postare recentă pe Facebook, Dan Negru reflectează asupra diferențelor dintre români și restul Europei, pornind de la comparația dintre portarii Niță și Neuer....

Social

Într-o nouă controversă care a captat atenția publicului, Andrei Caramitru a reacționat vehement la declarațiile făcute de Tudor Chirilă în fața elevilor de la...

Opinii

În ultima vreme îmi tot atrage lumea atenția. Că ce tot scriu despre Credință?! Ce tot scriu despre Dumnezeu?! Că cine mă cred eu?...

Social

Un copil de numai 8 ani, diagnosticat cu cancer în fază terminală, a trăit o poveste incredibilă de speranță și vindecare datorită generozității lui...

Social

Incident petrecut în 2015, la un turneu din China Simona Halep, una dintre cele mai cunoscute și apreciate sportive din România, se află în...

Actualitate

Într-o postare recentă pe pagina sa de Facebook, Iulian Capsali critică vehement acțiunile și alianțele din culisele puterii din România. Sub titlul „Sacrificarea pieselor...

Sport

Recent, spațiul public a fost invadat de fotografii în care Dorin Mateiu, un cunoscut om de afaceri din România, apare alături de campioana de...